صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

یه خبر مهم

همین تازگیا  بود امار بازدید وبلاگم 30 تا شده بود الان نزدیک به 80 بازدید داشتم  ولی از طرفی هم خیلی بده چون من 6 ماهه این وبلاگمو راه انداختم ولی بازم خدا رو شکر دارم میرم تو دل بروبچ فقط باید به پام زیاد تو دل کسی نروم چون بیرون اومدن خیلی سخته

یه نامه جالب



1- محبت شدیدی که صادقانه به تو ابراز میکردم







2-دروغ و بی اساس بود و در حقیقت نفرت من نسبت به تو





3- روز به روز بیشتر می شود و هر چه بیشتر تو را می شناسم





4- به پستی و دورویی تو بیشتر پی میبرم و





5-این احساس در قلب من قوت میگیرد که بالاخره روزی باید





6- از هم جدا شویم و دیگر من به هیچ وجه مایل نیستم که





7- شریک زندگی تو باشم و اگرچه عمر دوستی ما همچون عمر گلهای بهار کوتاه بود اما





8- توانستم به طبیعت پست و فرومایه تو پی ببرم و





9- بسیاری از صفات ناشناخته تو بر من روشن شد و من مطمئنم





10- این خودخواهی ، حسادت و تنگ نظری تو را هیچ کس نمیتواند تحمل کند و با این



وضع





11- اگر ازدواج ما سر بگیرد ، تمام عمر را





12- به پشیمانی و ندامت خواهیم گذراند . بنابراین با جدایی ازهم





13-خوشبخت خواهیم بود و این را هم بدان که





14- از زدن این حرفها اصلا عذاب وجدان ندارم و باز هم مطمئن باش





15- این مطالب را از روی عمق احساسم مینویسم و چقدر برایم ناراحت کننده است اگر





16- باز بخواهی در صدد دوستی با من برآیی . بنابراین از تو میخواهم که





17- جواب مرا ندهی . چون حرفهای تو تمامش





18- دروغ و تظاهر است و به هیچ وجه نمیتوان گفت که دارای کمترین





19- عواطف ، احساسات و حرارت است و به همین سبب تصمیم گرفتم برای همیشه





20- تو و یادگار تلخ عشقت را فراموش کنم و نمتوانم قانع شوم که





21- تو را دوست داشته باشم و شریک زندگی تو باشم .





و در آخر اگر می خواهی میزان علاقه مرا به خودت بفهمی از مطالب بالا فقط شماره های فرد را بخوان !!!

یه چیز جالب

پسرها:

۱ - با ماشین میرن سراغ بانک، پارک میکنن، میرن دم دستگاه عابر بانک
۲- کارت رو داخل دستگاه میذارن
۳- کد رمز رو میزنن و مبلغ درخواستی رو وارد میکنن
۴- پول و کارت رو میگیرن و میرن

دخترها :

۱- با ماشین میرن دم بانک
۲- توی آینه آرایششون رو چک میکنن
۳- به خودشون عطر میزنن
۴- احتمالا" موهاشون رو هم چک میکنن
۵- توی پارک کردن ماشین مشکل پیدا میکنن

ادامه مطلب ...

خدایا

خدایا عقیده ام  را از دست عقده ام مصون بدار  امین

یه حرف از میکده سیتی

برای انسان های بزرگ بن بستی وجود ندارد


آنها معتقدند یا راهی خواهیم یافت


یا راهی خواهیم ساخت

سعدی یادت بخیر

ای برتر از خیال و  قیاس و گمان وهم

وز هرچه گفته اند شنیدیم و خوانده ایم

مجلس تمام گشت و به پایان رسید عمر

ما همچنان در اول وصف تو مانده ایم

یه جواب

به  جون خودم من دوست ندارم طرف هیچ حزب یا گروهی رو بگیرم  

ولی خدائیش بیاید کلاه خودتون و قاضی کنید ببینید حق با کیه  

من نه این وری ام نه اون وری فقط یه وطن پرستم  همین

خاتمی نیامد؛ حامیان موسوی شاکی شدند

تعداد شرکت کنندگان نماز جمعه این هفته تهران علیرغم دعوت سایت های حامی میر حسین موسوی در داخل وخارج کشور و حتی آموزش اقامه نماز، در حد نماز جمعه های معمولی بود.

به گزارش فارس، نماز جمعه این هفته تهران به امامت هاشمی‌رفسنجانی برگزار شد و با حاشیه‌هایی همراه بود:

* در نماز جمعه امروز تهران چهره‌‌هایی چون امامی کاشانی، علی‌اکبر ناطق نوری، مهدی کروبی، حسن روحانی، علی فلاحیان، سعید مرتضوی، مجید انصاری، محسن رضایی، میرحسین موسوی، محمد هاشمی، علیخانی، میرمحمدی، باهنر،محمدیان و علی رازینی حضور داشتند.

* عدم حضور سیدمحمد خاتمی در نماز جمعه امروز تهران، باعث شکایت حامیان موسوی شده بود، آنها می‌گفتند چرا باید خاتمی در برهه‌های حساس جاخالی دهد.

* حدود 40 زن با چادرهای سبز در نماز جمعه امروز حضور داشتند.

* برخی طرفداران موسوی نماز را به امامت هاشمی اقامه نکردند و فقط تماشاچی نمازگزاران بودند .در هنگام اقامه نماز، تعدادی از حامیان موسوی دست‌های خود را که روبان‌های سبز به آنها بسته شده بود، به بالای سرهای خود برده بودند.

* گرمای حدود 40 درجه هوا باعث شد برخی حامیان موسوی، قبل از اذان ظهر، محل نماز جمعه را ترک کنند.

* حضور خبرنگاران خارجی در اطراف دانشگاه تهران و مصاحبه آنها با حامیان موسوی قابل توجه بود.

* یکی دیگر از نکات نماز جمعه این هفته تهران،‌ حضور نمازجمعه اولی‌ها بود که بعضاً اصول اولیه نماز را نمی‌دانستند و با دیگر نمازگزاران هماهنگی لازم را نداشتند.

* برخی از هواداران موسوی که به توصیه های هاشمی گوش نمی کردند، مقابل درب شرقی نماز جمعه حضور داشتند و سرود «یار دبستانی من» را می خواندند.

* برخی از هواداران موسوی که بدنبال تخریب و درگیری و آشوب بودند و از ترس مردم صورت‌های خود را پوشانده بودند، دیگر هواداران موسوی را به شکستن درب دانشگاه و ورود به محوطه این دانشگاه و ایجاد آشوب و بلوا ترغیب می‌کردند. اما تلاش آنها ثمری در پی نداشت.

*محمد هاشمی نیز مچ‌بند سبزی به دست خود بسته بود و دو انگشت خود را به نشانه پیروزی به سمت هواداران موسوی گرفته بود.

*مهدی کروبی از ابتدای سخنرانی پیش از خطبه‌ها در نماز جمعه شرکت و در جایگاه حضور پیدا کرده بودند.

* هنگام ورود هاشمی‌رفسنجانی به دانشگاه تهران، حامیان موسوی با تجمع مقابل درب دانشگاه مانع ورود هاشمی به دانشگاه شده بودند. به همین دلیل و برای پراکنده کردن این افراد و تسهیل در ورود هاشمی به دانشگاه، نیروی انتظامی گاز اشک‌آوری به سمت این افراد پرتاب کرد و آنها را پراکنده کرد. در این بین ماشین‌های تیم حفاظت هاشمی‌رفسنجانی مورد حمله هواداران موسوی قرار گرفت و صدمه دید.

* از ابتدای سخنان سیدرضا تقوی برخی از هواداران موسوی در قالب تیم‌های 5 و 6 نفره وارد دانشگاه تهران شدند و پس از ورود مچ‌بند‌های سبز خود را به دست گرفته و با علایم و نشانه‌های مشخص به سمت درب اصلی دانشگاه رفتند. این تعداد از هواداران موسوی بعد از دقایقی که جمعیت‌شان به 20 تا 30 نفر رسید، به سمت قسمت‌های شمالی دانشگاه حرکت کردند و در بین راه که با جمعیت نمازگزار نشسته در خیابان روبرو شدند، از آنها نیز درخواست همراهی کردند که با مخالفت نمازگزاران این حرکت ناکام ماند.

* هواداران موسوی در درون دانشگاه تهران که با علایم مشخص قابل شناسایی بودند، در اطراف جایگاه ایستاده بودند و در بین سخنان سیدرضا تقوی به صورت مداوم و با سر دادن شعارهایی در حمایت از موسوی و هاشمی در صدد برهم زدن نظم نماز جمعه بودند. که تقوی بی اعتنا به آنها سخنان خود را ادامه داد.

* با پایان یافتن خطبه‌های هاشمی رفسنجانی، جمعی از حامیان موسوی، مواضع وی را سازشکارانه خواندند.

* برخی حاضران در نماز جمعه گفتند از دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین، گرمسار و ورامین هستند که به نماز جمعه آورده شده‌اند.

* در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه، میر حسین موسوی در ساعت 13:35 و با شرایط ویژه حفاظتی وارد دانشگاه تهران شد و از درب مسئولین به جایگاه رفت. در این هنگام برخی از هواداران وی که در آن محوطه حضور داشتند، بدون توجه به سخنان هاشمی‌رفسنجانی شروع به سر دادن شعار «درود بر موسوی» کردند که در مقابل این اقدام، نمازگزاران نیز شعار « مرگ بر منافق» سر دادند. موسوی پس از 20 سال در نماز جمعه شرکت می کرد.

* یکی از فرزندان مهدی کروبی که قصد ورود به جایگاه ویژه مسئولین را داشت به جر و بحث با مسئولین حراست پرداخت و در نهایت نیز اقدام به درگیری فیزیکی کرد که با وساطت مسئولین مربوطه این مساله حل شد.

* با پایان خطبه دوم و پیش از آغاز نماز وحدت‌بخش جمعه، بیشتر هواداران موسوی که در طول ایراد خطبه‌های نماز جمعه توسط هاشمی‌رفسنجانی، در محوطه دانشگاه ایستاده و با شعارهای خود قصد ایجاد ناآرامی داشتند، بدون اقامه نماز جمعه از دانشگاه تهران خارج شدند.

* جمعی از حامیان موسوی که تعداد آنها حدود 700 نفر بود، پس از پایان نماز جمعه به سمت میدان انقلاب و سپس بلوار کشاورز و میدان ولی‌عصر راهپیمایی کردند.

*زهرا رهنورد به همراه تعدادی از همسر افراد بازداشت شده در آشوب‌های اخیر، در نماز جمعه امروز شرکت داشتند.

* برخی حامیان موسوی از جمعیت اندک هواداران موسوی در نماز جمعه تهران به شدت شاکی بودند.

* پس از پایان خطبه‌های نماز جمعه نمازگزاران،‌ نماز را به امامت هاشمی‌رفسنجانی اقامه کردند. نکته قابل توجه اینجا بود که هواداران موسوی که در خیابان قدس حضور داشتند، بدون اینکه به صفوف نماز اتصال داشته باشند و همچنین در قالب گروه‌های چند نفره و با فاصله‌های زیاد از هم و گاهاً مختلط، نماز خود را خواندند.

* بعد از اقامه نماز جمعه میرحسین موسوی در حالی که با شعارهای «درود بر موسوی» اندک هواداران باقی مانده خود بدرقه می‌شد، در ساعت 14:07 از دانشگاه تهران خارج شد.

* در حالی‌که «حسینی‌بای» یکی از خبرنگاران واحد مرکزی خبر در حال تهیه گزارش و مصاحبه با مردم بود، برخی از هواداران موسوی با بیان موارد و شعارهایی علیه وی و صدا و سیما موجب ناراحتی و بر هم خوردن نظم برنامه وی شدند.
 

منبع : رجا نیوز

نماز جمعه با شکوه تهران!!!!!!؟؟؟؟

به گزارش رجانیوز، در این نمازجمعه که تقریباً از ابتدای این هفته تبلیغات وسیعی از سوی رسانه‌های حامی موسوی و برخی شبکه‌های خارجی برای شرکت در آن انجام شده بود، هیچ‌یک از رؤسای قوای سه‌گانه و مسئولین ارشد این قوا حضور نیافتند.

همچنین از اعضای مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز که هاشمی رفسنجانی ریاست این دو نهاد را برعهده دارد، تنها تعداد کمی که وابستگی‌های آشکاری به هاشمی دارند، در صفوف اول نماز به چشم می‌خوردند.

این در حالی است که اعضای خانواده هاشمی اعم از همسر، فرزندان و برادر در این نمازجمعه حاضر شده بودند.

اما در کنار حضور کمرنگ شخصیت‌ها در نمازجمعه‌ی این هفته‌ی تهران، سایت نزدیک به پسر هاشمی رفسنجانی که از صبح جمعه تلاش زیادی برای تاریخی خواندن این نمازجمعه و القاء حضور میلیونی در آن را آغاز کرده بود، پس از آنکه متوجه‌ی میزان حضور واقعی مردم شد، ترجیح داد طنزی تاریخی! را جایگزین حضور تاریخی بکند.

این سایت در خبری با عنوان "جمعیت حاضر در نماز جمعه تهران چقدر بودند؟"، نوشت: در حالی که رسانه‌های داخلی و خارجی حضور مردم در نماز جمعه این هفته تهران را بی‌سابقه توصیف کرده اند، برآوردها حاکی از حضور 1.5 تا 2.5 میلیون نفر در این نماز جمعه است.

این سایت بدون اشاره به نام این رسانه‌های گمنام که حضور مردم را بی‌سابقه توصیف کرده‌اند، با یک عملیات پیچیده ریاضی! اضافه کرد: براساس این برآورد که براساس مساحت تحت پوشش حضور مردم صورت گرفته، در صورتی که میزان حضور افراد، 3 نفر در هر متر مربع محاسبه شود، با توجه به حضور مردم در 500 هزار متر مربع که علاوه بر دانشگاه تهران، به خیابانهای اطراف و میادین و خیابانهای دیگر نیز کشیده شده بود، جمعیت حاضر بیش از یک و نیم میلیون نفر بوده اند.

سایت نزدیک به پسر هاشمی رفسجانی در ادامه محاسبات پیچیده‌ی خود، حدود یک میلیون نفر دیگر نیز به آمار یک‌ونیم میلیونی قبلی خود اضافه کرد: اما برخی دیگر از ناظران با محاسبه افراد زیادی که برای حمایت از مهندس موسوی و نه شرکت در نماز در میادین و راههای منتهی به دانشگاه اجتماع کرده و پس از نماز به مردم پیوسته اند، جمعیت حاضر را تا دو و نیم میلیون نفر برآورد کرده اند.

این سایت افزود: این در حالی بود که خودروهای نمازگزاران، نه تنها در کل خیابان کارگر و فاطمی و کوچه‌های اطراف، بلکه حتی در بزرگراه جلال آل احمد نیز پارک شده بود. گفتنی است پرشورترین نمازجمعه های تاریخ تهران در دهه اول انقلاب با حضور حدود یک میلیون نفر و در سالهای اخیر در روز جهانی قدس و روزهای خاص با شرکت حدود 500تا 800هزار نفر برگزار می شده است.

اما این طنز تاریخی در حالی در سایت نزدیک به پسر هاشمی رفسنجانی منتشر شده است که شاهدان عینی نمازجمعه تأکید می‌کنند بیش از 70 درصد از جمعیت حضور یافته را نمازگزاران انقلابی به‌منظور خنثی کردن تحرکات تفرقه‌افکنانه تشکیل می‌دادند و همچنین جمعیت در ضلع شرقی محل دانشگاه تهران که همیشه معیاری برای سنجش میزان جمعیت است، تا خیابان وصال، تقاطع طالقانی رسیده بود.

این در حالی است که در نمازجمعه‌ی تاریخی 29 خرداد به امامت رهبر انقلاب، جمعیت تا میدان ولی‌عصر(عج) تهران امتداد داشت.

با این حال، به نظر می‌رسد گزارش و آمارهای غلط از میزان جمعیت تنها محدود به انتشار در سایت نزدیک به پسر هاشمی رفسنجانی نبوده و پیش از حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پشت تریبون نمازجمعه، این توهم به وی نیز القا شده بود، به‌طوری که رفسنجانی، در آغاز خطبه‌ها، این نمازجمعه را با نمازهای جمعه‌ی اول انقلاب به امامت آیت‌الله طالقانی مقایسه کرد.

به به به این نمازخوانها

به به   چه راز و نیازی مکنند 

 

من  نمیخوام ایرادی به نمازشون بگیرم ولی هیچ جا تو  نماز جماعت مردا با زن ها کنار هم نمیشینن 

شاید یه نماز جدیدی اومده  

ا... اعلم

جان سخت ترین گوشی دنیا

شرکت سونیم در عرضه گوشی های موبایل جان سخت، شهرت دارد و گوشی های این شرکت در بدترین شرایط آب و هوایی و فیزیکی امتحان خود را با موفقیت پس داده اند.

 

اخیرا سونیم گوشی جدیدی با نام Sonim XP3 quest معرفی کرده که ویژگی های فیزیکی منحصر به فرد و بی نظیری دارد.

 

ویژگی های فیزیکی:  
کاملا ضد غبار و ضد ذراتی که حتی در حد اندازه میکرو باشند  
بسیار مقاوم در مقابل شوک و ارتعاشات  
باطری 1850 mAhبا 18 ساعت مکالمه و 1500 ساعت آماده به کار  
بلندگو با صدای بسیار بلند  

کاملا ضدآب تا عمق یک متر و تا 30 دقیقه تحمل در برابر آب  
کاملا ضد ضربه تا ارتفاع دو متر (افتادن روی سطوح سخت بتونی)  
مقاوم در بدترین شرایط آب و هوایی(20- درجه تا 55 درجه سانتی گراد)  
قطعات مکانیکی با بالاترین کیفیت و دوام و طول عمر  
صفحه نمایش ضد خش، ضدضربه و ضدآب  
وزن 170 گرم  
کیفیت ساخت فوق العاده
GPSپیشرفته با امکان مسیریابی لحظه به لحظه  

 

ویژگی های فنی:  
پشتیبانی تمامی شبکه های ارتباطات جهانی  
چراغ قوه با نور بسیار بالا  
قابلیت ارتقای حافظه با کارت MicroSD  
رادیو  
دارای پشتیبانی جاوا  
پردازشگر ARM9  
دوربین دومگاپیکسل با فلاش

 

این گوشی موفق به کسب گواهینامه های معتبر Ip67 و MIL-810F شده، که دلیل بسیار محکمی بر جان سخت بودن این گوشی است.

 

شما می توانید در زیر آب با آن با پیامک ارسال کنید و یا حتی در هنگام عصبانیت آن را پرتاب کنید، بی آن که نگران خراب شدن، شکستن یا از کار افتادن گوشیتان باشید. البته نارنجی همیشه شما را به آرامش دعوت میکند.

 

اما گذشته از شوخی، این گوشی می تواند مناسبترین وسیله ارتباطی برای امدادگران، آتش نشانان و افرادی که شغل های سخت دارند، باشد. البته قیمت 599 دلاری این گوشی ممکن است شما را در انتخاب تان مردد کند.


 

دوس ت جدید

امروز روز خوبی بود چون با یه پسر  خوب با حال مثل خودم اشنا شدم  اسمش محمد کاظم  بچه  با حالی خداییش خیلی باهاش حال کردم

ویلیام شکسپیر

 

اگه یه وقت یه سیب و گاز زدی و یه کرم درسته توش دیدی ناراحت نشو چون ممکن بود یه کرم نصفه توش ببینی 

 

ویلیام شکسپیر

درد دل های خودم

من از تنهایی بیزارم ولی تنهای تنهایم  

بیا برگرد گل نازم بزار لب روی لب هایم  

بیا مرهم بشو ای گل بشین بر روی زخمهایم

از ان روزی که تو رفتی دیگه تنهای تنهایم   

تو این شبها که تو نیستی شده گریه فقط شامم  

بیا برگرد گل نازم بزار لب روی لب هایم  

شبا تا صبح به یاد تو نیاید خواب به چشمهایم  

بیا برگرد گل نازم من از تنهایی بیزارم  

  

این شعر و به همه اونای که یکی رو از دست دادند که تکیه گاهشون بود تقدیم میکنم 

به امیدی که بازم همدیگر و ببینن