صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

خدایا کمکم کن

الان  یعنی تو این دوسه روزه  بیشتر بیشتر  بهش نیازمند شدم

دلم براش تنگ شده هرچند اون اونقدر بی معرفت بود که بعد خداحافظیش  یه زنگم بهم نزد

اشکالی نداره شاید دوستم نداشت ولی لا اقل میتونست از همون اول نزاره تو فلبش نفوذ کنم

میتونست بهم نگه دوستم داره میتونست من و  همون اول پس بزنه میتونست 

ولش کن هی به خودم میگم سخت نگیر رفته که رفته  دوست نداشته دیگه مگه دوست داشتن زوریه

میگم ولش کن برو سینما برو پارک برو خوش باش  ولی نمیشه اخرش یه جایی دلم گیره

پیش اون پیش اون نامردی که تا یکی دیگخه دید رفت پیش اون


خیلی سخته عاشق بشی  دوستش داشته باشی  دوستت نداشته باشه ولت کنه خیلی سخته

این کنکورم که واسه ما شد کوه  اولش کاه بود خودم کوهش کردم  حالا توش موندم نه را پس دارم نه راه پیش  راهنما ام که ندارم یعنی داشتم ولی ترکم کرد ولی الان ندارم  توی یه کوه  توی یه کویر

تک تنها گیر افتادم  رچی داد میزنم کسی صدامو نمیشنوه 

خدایا لا اقل تو که منو افریدی به فریادم برس میدونم خیلی بدم خیلی  ناسپاسم  ولی خب تو خدائی

نکنه با هام قهر کنی نکنه من و پس بزنی نکنه من و  نه نه  دارم کفر میگم خدا بنده هاشو فراموش نمیکنه  ولی اگه فراموش کنه چی

 

دیگه خسته شدم  دارم میمیرم  خدایا من و ببخش  قول میدم ادم بشم

همونجوری که تو میخوای 

دیگه حرفمو باور نداری میدونم  خودمم خودمو دیگه قبول ندارم



نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ http://ghare-b-kasi.blogsky.com

سلام به من یه سری می زنید؟

ماه سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ق.ظ

میدونی چه جوری سایتت رو پیدا کردم تو گوگل نوشتم: یکی کمکم کنه دارم میمیرم
اولین سایتی بود که اومد
من هیچ راهی برام نمونده برام نذاشتن کاش خدا به من هم کمک میکرد کاش نمیذاشت زندگیم همینجور ناجور پیش بره
کاش میتونستم یه ذره آرامش داشته باشم کاش...
همینجوری دلم خواست واسه یکی بنویسم که بخونه
امیدوارم تو درسات موفق شی . تو این دنیا کسی به فکر آدم نیست بیخیال بقیه

شادی جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ

فکر کنک تقریبا درد خیلی ها این باشه !
حرفات کی خیلی مثل حرفای من بود
!

معمولا درد همه یکی میشه وقتی عشقشون قاطی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد