صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

شب قدر قدر بدونید

میگن تو یه شب کل قران واسه پیامبر نازل میشه  میگن تو اون شب کل فرشته ها خوشحالند  

میگن خدا تو اون شب هر بنده ای رو میبخشه حتی اگه گناهت نابخشودنی باشه میگن خدا خیلی بزرگه که میتونه گناه های بزرگ و ببخشه میگن خدا تو اون شب دستشو به طرف بنده اش دراز میکنه  میخواد که دستش و بگیره بلندش کنه تابنده اش دوباره راه بیفته  

میگن یه شبه که خیلی عزیزه  میگن اسمش شب قدر  من که زیاد ازش نمیدونم  فقط میدونم خیلی عزیزه  میگن تو اون شب اعمال کل ادما میره پیش امام زمان  همون که همش دعا میکنیم بیاد همون که عادله همون که منجی ماست  اعمالمون رو ایشون تعیین میکنه ایشون هست که میگه کی قراره زنده بمونه کی قراره بمیره ایشون که میگه کی میتونه با من باشه یار من باشه  

دوست من باشه  

یه شبه ولی چون معلوم نیست چه شبیه سه شب که احتمالش از همه بیشتره اون شب قدر  باشه  رو شب زنده داری میکنن با خداشون خلوت میکنن به امامشون میگن  با امامشون دردو دل میکنن  یه شب که از هزارتا شب بهتره  یه شب که پر از ستاره است پر از فرشته است پر از محبت پر از بخششه   

یه شبه  ولی تو سه شب  زیاد نیست اگه تونستی دست تو بگیر پیش خدا بهش بگو دوسش داری اون بهتر از تو میدونه ولی وقتی تو بگی کلاسش خیلی بیشتره فرشته ها باهات حال میکنن  خدا به فرشته هاش میگه ببنید اون بنده منه که داره توبه میکنه داره من وصدا میزنه داره من و نگاه میکنه منم میخوام صداش کنم نگاهش کنم جواب دعاهاشو بدم دستشو بگیرم وبلندش کنم   

خدا من دارم صدات میکنم منی که سال تا سال یادی از تو نمیکنم همون بنده ای که یه گوشه افتاده همون که به تو بی توجه میدونم که تو خیلی دوسش داری میخوام که دستش و بگیری  اشکاشو پاک کنی بهش بگی که هنوز ازش نا امید نشدی بگی دوسش داری بگی ... 

خدایا منو ببخش واسه این همه بی توجهی این همه بی مهری این همه گناه  خدایا منو ببخش که بی تو خیلی تنهام منو ببخش که تورو خیلی دوست دارم  

خدایا وقتی به  بچه  ۳ - ۴ ساله بگی خدا رو دوست داره یا نه میگه اره با این که شاید اولین بار باشه که اسمتو میشنوه ولی میگه اره خدایا من همون بچه ام  ولی روم نمیشه بگم دوست دارم میدونم خیلی گناه کردم   

خدایا سرم وپائین میگیرم به زمین نگاه میکنم ولی بهت میگم دوست دارم من وببخش  که من به بخشش تو خیلی نیازمندم خدایا منو ببخش  

از همهتون میخوام که  قدر این شبا رو بدونید شاید اخرین شب قدرتون باشه   

واسه همه دعا کنید دوستاتون همسایه هاتون حتی دشمناتون که همه محتاج دعا اند  

مریضارو یادتون نره که تو صف اول دعا وایستادند تا شفا بگیرن 

   

یادتون باشه خدا از اون چیزی که فکرشو میکنید خیلی مهربونتره

التماس دعا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد