صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

من تنهام...

من تنهام  

من خسته  

من چشمام 

شد بسته  

 

 

من بی کس  

من هیچ کس  

من با  تو 

من هرکس   

  

من خوابم   

تو بیدار  

دستم را گیر  

هستی هشیار    

 

 

من اینجام  

من تنهام  

من با تو  

رو ابرهام 

من قطره  

تو دریا  

من خوابم  

رو ابرها  

 

من  تنهام  

تو عشقم  

اما  هیچوقت 

نرسیم به هم   

 

 

من ترسم   

تو من را  

روزی از یاد  

ببری فردا 

 

من پیچک  

تو ساقه 

من دورت  

می پیچم  

 

من هستم  

تو هستی  

 من بی تو  

میمیرم 

نظرات 1 + ارسال نظر
مربم سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.yekdelebarani.blogsky.com

سلام
وبلاگ خیلی خیلی خوچکلی داری
حتما بازم میام
توام بمن سر بزن

سلام به تو دوست عزیز ممنون که به من سر زدید چشم حتما بهتون سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد