صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

پای من

پای من جوونیتو هدر نکن دلبر من 

 باخت من کافیه تو دیگه به پای من نباز 

 توی قلب مهربونت واسه من خونه نساز 

 تویه قلب مهربونت واسه من خونه نساز  

  

من بازنده رو خوب ببین برو تنهام بزار

 من یه پائییزی ام و ولی تو چی گل بهار 

 دل به کی بستی عزیزم به من بی کس کار 

 دل به کی بستی عزیزم به من بی کس کار  

  

 قدر دنیا رو بدون لحظه هاش و هدر نکن 

 برو دو روز دنیا رو با من تموم نکن 

 من وباز با اشکای قشنگت روبه رو نکن  

من وباز با اشکای قشنگت روبه رو نکن  

 

اخه من خودم ته راه و دیدم سیاهی 

 اخر این همه عشق عاشقی تباهیه  

انگاری تو تنگ این دنیا جای یه ماهیه  

انگاری تو تنگ این دنیا چای یه ماهیه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد