صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

نه حالی دارم نه بالی

نه حالی دارم نه بالی برای پریدن

نه شوری نه شوقی برای رسیدن

به عشقم به اون که گذاشت رفت از کنارم

منم توی زندون دنیا اسیرم 


به من گفته بود تا ابد هست کنارم

به من گفت بود میمیرد برایم

به من گفته بود  رفتش چه اسون

از اون روز که رفته من و کرده داغون


قصه منو غم تو


قصه منو غم تو
قصه گل و تگرگه
ترس بی تو زنده بودن
ترس لحظه های مرگه
ای برای با تو بودن
باید از بودن گذشتن
سر به بیداری گرفته
ذهن خواب آلوده من

همیشه میون قاب خالی درهای بسته
طرح اندام قشنگت
پاک و رویایی نشسته
کاش میشد چشام ببینن
طرح اندام تو داره
زنده میشه جون میگیره
پا توی اتاق میزاره

کاش میشد صدای پاهات
بپیچه تو گوش دالون
طرف دالون بگرده
سر آفتاب گردونامون
کاش میشد دوباره باغچه
پر گلهای تو باشه
غنچه سفید مریم
با نوازش تو واشه

کاش میشد اما نمیشه
نمیشه بیای دوباره
نمیشه دستات تو گلدون
گلای مریم بزاره
کاش میشد اما نمیشه
این مرام روزگاره
رفتنت همیشگی بود
دیگه برگشتن نداره

بارون

من از صدای گریه تو  به غربت بارون رسیدم

تو چشمات باغ بارون زده دیدم

من نمیدونم چطور شد

من نمیدونم چطور شد

من چجوری دل سپردم

من فقط دیدم که چشماش پر بارون و خواهش

عاشقونه من و برده تا ته حس نوازش

شب ارزوها

امشب شب ارزوهاست از خدا بخواید بهتون میده هرچی باشه


اول ظهور اقا امام زمان ارواحنا فدا


دوم سلامتی رهبرتون  بعد خودتونو خانوادتون بعدشم اگه چیزی موند واسه خودتون دعا کنید

پترس خالی بند

همین الان فهمیدم پترس فداکار خالی بندی بوده و وجود خارجی نداره و فقط زاییدهی افکار یک نویسنده امریکایی


قالب جدید

قالب جدید سایت 


از تم استدیو همراه همیشگی بلاگ اسکای



امیدوارم خوشتون بیاد

ای خدا

خدایا من ازت متشکرن که ۱ ماه به کنکور مونده من مثل سال قبل  بیخیالم خدایا من چرا این طوری شدم خیلی شادم یا شاید افسرده ام خدایادارم دیوونه میشم ای خدا

تنها راه به سوی بهشت


تنها یک راه به سوی بهشت وجود دارد که در زمین آن را عشق می نامند .



قزوینی توبه میکنه ، میره مسجد میبینه همه رفتند رکوع ، می زنه زیر گریه می گه خدایا من مستحق این همه پاداش نبودم !!!

فدای چشمای بی وفات شم ، دیگه رفتم که راست راستی فدات شم .






دوست دارم پیتزای رویه میزت باشم تا به دسته تو تیکه تیکه بشم !



دو با جناق بنام کافی و نعمت سوار یک خر بودند . نعمت گفت اگر یک خر دیگر بود کافی بود . کافی گفت همین هم که هست نعمت است .


یادت هست یادم دادی یادت باشم ، حالا یادت باشه یادت نره به یادتم .


دارم میمیرم

من امروز دوباره جراحی کردم دندونامو درد میکنه دندونایه جلو هم هست دارم میمیرم