صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

التماس

با توجه به نزدیک شدن چهار شنبه سوزی از تمام نوجوانان ایرانی ملتمسانه تقاضا میکنم   

تورو جون هرکسی که دوستش دارید  تورو جون اون کسی که میپرستید  

کار دست خودتون و خانوادتون و مردم خودتون ندید  

یه چیز دیگه این مواد محترقه مثل اکلیل و سرنج ساخت مستقیم شرکت های صهیونیستی   

لا اقل به فکر خودتون نیستید فکر کودک های فلستینی باشید  

 

دمتون گرم که اینقدر با معرفتید  

قربون   بچه های حرف گوش کنم هستیم

فراموشی پسورد

امروز رفتم واسه مجوز دفاع امضا بگیرم یاد یه خاطره خیلی خنده دار از قدیما افتادم. اون زمان دکتر ن-ب مسئول آموزش دانشگاه بود. اول ترم بود و باید می رفتیم توی سایت دانشگاه ثبت نام کنیم. چون سایت دانشگاه تازه عوض شده بود، کلی مشکل و مورد داشت و همه بچه ها رو عاصی کرده بود. استادا هم به دلیل کثرت اعتراض و مراجعه بچه ها، اعصاب درستی نداشتن.

ادامه مطلب ...

ماجرای یک خواستگاری جالب

ماجرای یک خواستگاری جالب

بعد از این که مدت ها دنبال دختری باوقار و باشخصیت گشتیم که هم خانواده ی اصیل و مؤمنی داشته باشد و هم حاضر به ازدواج با من باشد، بالاخره عمه ام دختری را به ما معرفی کرد.

وقتی پرسیدم از کجا می داند این دختر همان کسی است که من می خواهم، گفت:راستش توی تاکسی دیدمش.از قیافه اش خوشم آمد.دیدم همانی است که تو می خواهی.وقتی پیاده شد، من هم پیاده شدم و تعقیبش کردم.دم در خانه اش به طور اتفاقی بابایش را دیدم که داشت با یکی از همسایه ها حرف می زد.به ظاهرش می خورد که آدم خوبی باشد.خلاصه قیافه ی دختره که حسابی به دل من نشسته بود،گفتم: من هر طور شده این وصلت را جور می کنم.
ما وقتی حرف های محکم و مستدل عمه مان را شنیدیم.گفتیم: یا نصیب و یا قسمت! چه قدر دنبال دختر بگردیم؟از پا افتادیم، همین را دنبال می کنیم.ان شاء الله خوب است.این طوری شد که رفتیم به خواستگاری آن دختر.

ادامه مطلب ...

کنکور

وقتی به خودم فکر میکنم میبینم کمتر از ۴ ماهه دیگه کنکور دارم هنوز درس نخوندم کلافه میشم اصلا این کنکور از کجا پیداش شد اعصابم و ریخته بهم همه دوستام روزی ۷ ساعت مطالعه دارند من دریغ از ۱دقیقه دست خودم نیست نمیدونم چه جوری باید شروع کنم کلافه شدم 

تا میام درس ها ی سوم و بخونم امتحانهای پیش میاد سراغم میرم دنبال اونا از درسام عقب میمونم تورو خدا اگه کسی میتونه راهنماییم کنه که بد جوری سردرگمم

به امامت رسیدن حضرت ولی عصر امام مهدی (ع) را به تمام  شیعیان جهان ومنتظران ان حضرت تبریک میگویم

بخشش

یک روز بعد از ظهر وقتی اسمیت داشت از کار برمیگشت خانه، سر راه زن مسنی را دید که ماشینش خراب شده و ترسان توی برف ایستاده بود .اون زن برای او دست تکان داد تا متوقف شود. اسمیت پیاده شد و خودشو معرفی کرد و گفت من اومدم کمکتون کنم. زن گفت صدها ماشین از جلوی من رد شدند ولی کسی نایستاد، این واقعا لطف شماست. وقتی که او لاستیک رو عوض کرد و درب صندوق عقب رو بست و آماده رفتن شد, زن پرسید:" من چقدر باید بپردازم؟"  و او به زن چنین گفت: " شما هیچ بدهی به من ندارید. من هم در این چنین شرایطی بوده ام. و روزی یکنفر هم به من کمک کرد¸همونطور که من به شما کمک کردم. اگر تو واقعا می خواهی که بدهیت رو به من بپردازی، باید این کار رو بکنی، نگذار زنجیر عشق به تو ختم بشه!" چند مایل جلوتر زن کافه کوچکی رو دید و رفت تو تا چیزی بخوره و بعد راهشو ادامه بده ولی نتونست بی توجه از لبخند شیرین زن پیشخدمتی بگذره که می بایست هشت ماهه باردار باشه و از خستگی روی پا بند نبود. او داستان زندگی پیشخدمت رو نمی دانست، و احتمالا هیچ گاه هم نخواهد فهمید. وقتی که پیشخدمت رفت تا بقیه صد دلار شو بیاره ، زن از در بیرون رفته بود ،درحالیکه بر روی دستمال سفره یادداشتی رو باقی گذاشته بود. وقتی پیشخدمت نوشته زن رو می خوند اشک در چشمانش جمع شده بود. در یادداشت چنین نوشته بود:" شما هیچ بدهی به من ندارید. من هم در این چنین شرایطی بوده ام. و روزی یکنفر هم به من کمک کرد،همونطور که من به شما کمک کردم. اگر تو واقعا می خواهی که بدهیت رو به من بپردازی،باید این کار رو بکنی. نگذار زنجیر عشق به تو ختم بشه!".  همان شب وقتی زن پیشخدمت از سرکار به خونه رفت در حالیکه به اون پول و یادداشت زن فکر میکرد به شوهرش گفت: "دوستت دارم اسمیت همه چیز داره درست میشه!" 

این داستان خیلی واسم جالب بود گفتم شاید واسه شما ها هم همینطور باشه واسه همین گذاشتمش امیدوارم صاحبش راضی باشه   

منبع:ساز دل

تسلیت

شهادت امام حسن عسکری را به تمام شیعیان جهان  بخصوص به پیشگاه  مقدس امام عصر حضرت مهدی(ع)تسلیت عرض مینمایم

مناجات

الهی مرا ان ده که ان به  

الهی اگر تو مرا خواستی   من ان خواستم که تو خواستی  

والهی به بهشت و حور چه نازم دیده ای ده تا از هر نظر بهشتی سازم 

دعا

تا حالا شده واسه کسی دعا کنی   

نشده چون هر وقت خواستی دعا کنی اول واسه خودت دعا کردی  

ولی خدا خودش میگه اگه میخوای دعات بر اورده باشه اول واسه دیگران دعا کن

زندگی

میگن ادما یه بار به دنیا میان  

 

یه بار عاشق میشن   

 

یه بار هم میمیرن   

 

پس همیشه طوری زندگی کن که از یه بار های زندگیت کمال استفاده رو برده باشی

حقیقت

وقتی بچه بودیم و به اسمون نگاه می کردیم پدر مادرمون واسه خوشحال کردن ما بهمون میگفتند هر کسی تو دنیا یه ستاره داره 

 

ولی حالا چی هر وقت به اسمون نگاه میکنم هیچ حسی نمیکنم که یکی از اون ستاره ها ماله منه شایدم ستاره من خیلی وقته که مرده

زمان

همیشه زمان که میگذره ادم باهاش میره 

   

هیچوقت نشده که زمان وایسه 

 

ولی گاهی اوقات ادم نمیتونه به زمان برسه  

 

اون وقته که بسرعت میاد تا بهش برسه  

 

ولی تند تند زمین میخوره  

 

پس بیا تا خیلی از زمان عقب نیفتادیم بهش برسیم

ادم ادم است

http://rs137.rapidshare.com/files/103806535/11adam.rar این لینک یه داستان خیلی زیباست واسه شما گذاشتم   پس استفاده کنید

ترانه

باز هم ترانه ای را می خوانم که شعرش را تو سروده ای . 

هنوز هم ترانه را می خوانم که تو شعرش را سروده ای . 

 

بالاخره می اید روزی که از شعر های من تو ترانه ای را سر دهی.

PSP

جدید ترین PSP    

این

عکس جدید ترین PSP  ساخت شرکت ال جی

نکته جالب اینه که این PSP مثل طومار پیچیده میشه و میره داخل یعنی یه صفحه منعظف داره که راحت تا میخوره  خلاصه اخرشه