صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

خدا نگهدار

به تمام دوستان و بازدید کنندگان گرامی باید عرض کنم که

من رفتم تا 12 تیر ماه که 2 باره اپ کنم واسم دعا کنید قبول بشم

ویه چیزی رو هم به همه دوستانی که شرایط من و دارند بگم که 

با یاد خدا دلها ارام میگیرد

پس توکلتون به خدا باشه ولا غیر

ممنون و خدا نگهدار تا 12 تیر

اخه بابا

مینویسم مطلبی گه گاه و گه گاه 

که شاید تو  ببینی ان هم به ناگاه

برایم یک نظر بفرستیو شادی بیاری

بفهمم که زرسم معرفت تو کم نداری

ولی انگه چه سود دارد نوشته

که تو نظر ندی واسه نوشته

یکی میاد نظر میده که خوب بود

ولی از حرف تو من را نبود سود

بیا نقدی بکن بر روی مطلب

که این صبرم رسید تا اخر لب

بیا حرفی بزن نقدی تو رو کن

بیا ایراد بگیر کیلو کیلو تن

نیا تبلیغ بده توی نظر ها

که این کد رو ببر توی بنر ها

نیا بگو که فیلم دارم هزارتا

که من پولم نداد کفاف صد تا

خلاصه بگذریم قصد من این است

تمام حرف من فقط همین است

که بابا باغت اباد من و درکم کن 

یه نظر بده و بعد حرکت کن

قیصر

ناگهان چقدر زود دیر میشود...

فوری

کارت ورود به جلسه کنکور 88 رسید برید سایت سنجش پرینت بگیرید

یاد بود دکتر علی شرعتی

امروز ۲۹ خرداد  مصادف با ۱۹ ژوئن  در گذشت مردی است

که سخنرانیهایش و نطق  های کوبنده اش جرقه اصلی انقلاب ایران بود

مردی از توابع کاهک سبزوار

مردی از جنس امام

مردی فروتن مومن  با ایمان روشن فکر بیدار  با فکر  محقق و...

امروز روز در گذشت  نه  بلکه روز شهادت دکتر علی شریعتی بود 

مردی که دوستانی چون شهید چمران داشت

ومردی که زود فراموش شد  گذاشتند تا فراموشش کنیم

تا یادمان نیاید که روزی فکر کنیم  کتابهایش را ورق بزنیم 

سخنرانیهایش را گوش کنیم  و راه او را ادامه دهیم

شریعتی تنها بود تنها شد تنها مرد

ولی همیشه زیر لب زمزمه میکرد

اگر تنها ترین تنها شوم بازم خدا هست ...

عجب مصیبتی

عجب مصیبتی شده این کنکور  وقتی میخونی استرس داری وقتی نمی خونی استرس داری وقتی بیخیالشی بازم استرس داری  یه هفته دیگه روزه  سختیه واسه همه ی کسایی که پشت کنکورین

واسه همه بچه خر خونا  کم خونا  تالاسمی ها  هموفیلی ها  نخونا خلاصه واسه همه دعا کنید 

که ما محتا ج دعای خیر شمائیم

ممنون از همتون که واسه ما دعا کردید

من میرم تا 12 تیر دیگه اپ نمیشم

بای بای بای بای بای بای بای بای بای بای

عدالت!!!!!!

تاکید مداوم میرحسین موسوی بر پیاده سازی عدالت عمومی و رفع تبعیض در میان اقشار مختلف جامعه و اتهام زنی پیاپی وی به دولت نهم در این رابطه، در حالی صورت می گیرد که متاسفانه طبق اسناد معتبر بدست آمده خلاف ادعاهای مهندس موسوی در حرف و عمل ثابت می شود.

به گزارش جهان، دختر میرحسین موسوی در سال 83 متقاضی پذیرش بدون کنکور در دوره دکتری فیزیک دانشگاه امیرکبیر می شود و مسئولان آن دانشگاه نیز در اقدامی خلاف قانون در حالی که نامبرده دارای معدل 13.5 در دوره کارشناسی و 14.7 در کارشناسی ارشد بوده، وی را پذیرش می کنند.

بنابر این گزارش، دختر موسوی در تاریخ 7/6/83 طی نامه ای خطاب به رئیس دانشگاه امیرکبیر با اعلام اینکه در سال 81 نفر سوم جشنواره جوان خوارزمی شده و دارای چهار مقاله چاپ شده در نشریات داخلی و خارجی است، متقاضی پذیرش بدون کنکور در دوره دکتری فیزیک دانشگاه امیرکبیر می شود.

پیرو دستور مورخ 8/6/83 رئیس دانشگاه امیرکبیر مبنی بر رسیدگی به این تقاضا،رئیس دانشکده فیزیک این دانشگاه طی دستورمورخ20/7/83خطاب به مدیرکل تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن ارسال مدارک دختر میرحسین موسوی اعلام می دارد که معدل کارشناسی ارشد نامبرده 14.7 می باشد و عملا امکان تحصیل وی بر طبق قانون وجود ندارد.

با این حال رئیس دانشکده فیزیک دانشگاه امیرکبیر طی نامه شماره 5582/41 مورخ 22/6/83 اعلام می نماید که موافقت شده تا خانم کوکب موسوی با استفاده از سهمیه دانشجویان ممتاز در دوره دکتری پذیرفته شود.

شایان ذکر است که برابر ماده 4 آئین نامه های تسهیلات آموزشی و پژوهشی برای دانشجویان ممتاز مورخ 19/12/81 و 10/3/82، دانشجویان ممتازی می توانند در دوره دکتری پذیرفته شوند که در دوره کارشناسی ارشد معدل کل دروس آنها 17 و پایان نامه آنها با درجه عالی ارزشیابی شده باشد.

به نظر می رسد میرحسین موسوی با توجه به ادعاهای پیاپی مبنی بر وجود تبعیض و عدم رعایت عدالت در دولت نهم،باید عدالت واقعی را از منظر خود باز تعریف نماید.

 


 

 

حداد عادل در جمع میلیونی مردم تهران

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در اجتماع عظیم و میلیونی مردم تهران در میدان ولیعصر، انقلاب اسلامی ایران را مردمی‌ترین انقلاب‌ها در جهان عنوان کرد و گفت: در طول این 30 سال نیز همین مردمی که انقلاب را به وجود آوردند آن را حفظ کرده و با حضور در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات سرنوشت خود را تعیین کردند.
وی افزود: مردم ایران در طول این 30 سال با برگزاری 30 انتخابات از نفر اول کشور تا شوراهای اسلامی دورترین روستاها را با رای خود انتخاب کردند و مردم سالاری دینی به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران برای مردم ایران رقم خورد.
نماینده مردم تهران انتقال قدرت به صورت مسالمت‌آمیز از فردی به فرد دیگر در جمهوری اسلامی ایران را یکی از مهمترین ویژگی‌های این نظام دانست و افزود: این در حالی است که در طول تاریخ همیشه این انتقال قدرت با صحنه‌های خونین و خشن همراه بوده است.
حداد عادل خاطرنشان کرد: مردم ایران در عین حال که گاهی اختلاف‌سلیقه‌هایی وجود دارد اما همیشه به اکثریت احترام گذاشته و این یک ارزش والا است که موجب ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.
وی ادامه داد: غربی‌ها همیشه برای دخالت در امور کشورها فقدان دموکراسی را بهانه کرده‌اند و تحت این عناوین به اعمال قدرت در کشورهای مختلف پرداختند اما انقلاب اسلامی ایران این بهانه را از آنها گرفت و مردم ما با حضور پرشکوه در صحنه انتخابات نشان دادند که عالی‌ترین مظهر دموکراسی در جهان ملت بزرگ ایران است.
رئیس مجلس هفتم شورای اسلامی حضور بیش از 85 درصد از مردم کشورمان در پای صندوق‌های رای در انتخابات 22 خرداد را یک رکورد فراموش نشدنی در مردم سالاری دینی عنوان کرد و افزود: این امر باعث امیدواری دوستان و ناامیدی دشمنان شد.
حداد عادل ادامه داد:‌ این خطر یعنی حضور پرشکوه مردم تنها به منزله کوتاه کردن دست آنها از کشور اسلامی‌مان نیست بلکه آنان از این می‌ترسند که ایران به عنوان یک الگو برای کشورهای منطقه تبدیل شود و به همین دلیل است که برای تبلیغات خود سعی در کمرنگ کردن این حضور پرشکوه دارند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تبلیغات آرام و بدون جنجال هواداران نامزدها در شب‌های قبل از انتخابات گفت:‌این حضور پررنگ مردم باعث تلخی کام دشمنان شد و به همین دلیل به شبهه‌افکنی و اینکه در انتخابات تقلب شده و باید باطل اعلام شود،‌ پرداختند.
حداد عادل ادامه داد:‌کشور ما قانون دارد و راه تشخیص صحت و سقم آرا معین شده و شورای نگهبان مرجع رسیدگی به این امور است و اگر کسی اعتراض دارد، باید دلایل خود را به این شورا ارائه کند و بداند که شورای نگهبان و رهبری با هر سلیقه‌ای حاضر نیستند حتی یک رای هم با تقلب جابجا شود.
وی اظهار داشت: مگر در سال 76 آقای خاتمی پیروز انتخابات نشد، مگر کسانی که به ایشان رای ندادند و تعدادشان حدود 10 میلیون نفر بود دست به آشوب و اغتشاش زدند؟ در حالی که دیدیم فردای همان روز همه کسانی که به آقای خاتمی رای نداده بودند،‌به رای اکثریت و قانون اساسی احترام گذاشتند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به میرحسین موسوی گفت: ما شما را به عنوان نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس و نخست‌وزیر حضرت امام و اینکه شما را فرزند انقلاب می‌دانیم، دوست داریم و رهبر انقلاب هم شما را عضو خانواده انقلاب می‌داند اما از شما سوال می‌کنم وقتی هنوز انتخابات تمام نشده و در صندوق رای باز نشده شما از کجا مطمئن بودید که اکثریت آرا را به دست آورده و اعلام پیروزی کردید.
حداد عادل اظهار داشت: عده زیادی به شما رای دادند اما نباید شما فقط به آرای مردم تهران و اطرافیان خودتان نگاه کنید آیا شما از آرا استان‌های محروم و شهرها و روستاهای کوچک اطلاع داشتید.
وی با بیان اینکه خدا می‌داند من این سخنان را برای رفع شبهه می‌دانم اظهار داشت: در کجای دنیا کشورهایی که خود را الگوی دموکراسی می‌دانند سابقه دارد که قبل از شمارش آرا واعلام رسمی کاندیدایی کنفرانس خبری بگذارد و خود را رئیس‌جمهور اعلام کرده و کسی دیگری نیز به او تبریک بگوید.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نظرسنجی‌های مختلف صورت گرفته در ماه‌های قبل از انتخابات گفت: ما این نظرسنجی‌ها را که توسط چندین دستگاه مختلف صورت می‌گرفت بررسی کردیم و دیدیم که در هیچکدام از این نظرسنجی‌ها که مربوط به کل کشور بود آقای میرحسین از آقای احمدی‌نژاد جلوتر نبود.
حداد عادل خاطرنشان کرد: باید در نظر بگیریم که همین نظرسنجی‌ها بود که چند روز مانده به انتخابات سال 76 نشان دادکه مردم نسبت به آقای خاتمی اقبال بیشتری دارد.
وی ادامه داد: البته این موضوع که رای آقای احمدی‌نژاد از آقای موسوی بیشتر است احتیاج به نظرسنجی هم نداشت چرا که دولت آقای احمدی‌نژاد ظرف 4 سال به حداقل 60 سفر استانی به مناطق مختلف کشور داشته است. و این طبیعی است که مردم این شهرها رای بیشتری به ایشان بدهند.
حداد عادل خطاب به میرحسین موسوی گفت: شکی نیست که شما در تهران رای بالایی داشتید ولی باید بدانید که ایران فقط تهران نیست و بزرگی شما نیز در این است که به رای مردم احترام بگذارید.
رئیس مجلس هفتم اضافه کرد:‌اگر ما و سازوکار و قوانین انتخابات در ایران ولو اینکه خود شکست بخوریم احترام بگذاریم این برای آینده نظام سودمندتر است حتی اگر با پیروزی و یا شکست همراه شود.
حداد عادل خطاب به میرحسین ادامه داد: این درست نیست که قبل از برگزاری انتخابات نزدیکان شما اعلام کند که اگر آقای احمدی‌نژاد پیروز شد یقینا تقلب صورت گرفته است.
وی افزود:‌ما می‌دانیم که رهبری معظم انقلاب به شما علاقمندند و شما را نصحیت کرده‌اند که اگر شکایتی دارید به شورای نگهبان تسلیم کنید و به شورای نگهبان توصیه کردند که به شکایت شما رسیدگی شود و بدانید که خیر دنیا و آخرت در اطاعت از ولایت فقیه است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به هواداران میرحسین موسوی آنها را خواهر و برادر خود صدا کرده و گفت: نتیجه این انتخابات نباید موجب به وجود آمدن تفرقه شود بلکه باید بدانیم که این انتخابات نیز مانند هر بازی دیگری برنده و بازنده‌ای دارد و ما حساب هواداران آقای موسوی را از آشوب‌طلبان و اغتشاشگران جدا می‌دانیم.
حداد عادل با بیان اینکه این انقلاب ارزان به دست نیامده که عده‌ای می‌خواهند به آن لطمه‌ای بزنند،‌خطاب به رسانه‌های خارجی گفت: این ملت برای پیروزی انقلاب بیش از یک میلیون شهید و جانباز تقدیم کرده است و به همین راحتی اجازه نمی‌دهند تا عده‌ای به انقلاب‌شان صدمه بزنند بلکه همواره از آن حمایت می‌کنند.
وی ادامه داد: به فتنه‌گران داخلی هم می‌گویم که آیا فراموش کرده‌اید که همین ملت در بلواهای مختلف شما در صحنه حاضر بود و جواب‌تان را داد و بدانید که ملت ایران گوش به فرمان رهبری برای حمایت از انقلاب همیشه در صحنه حاضر است.
نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد: هر کس نسبت به برگزای انتخابات اعتراضی دارد باید طبق قانون مستندات خود را به شورای نگهبان ارائه دهد و از طریق قانونی اعتراض خود را پیگیری کند

تقلب!!

میرحسین موسوی که پس از شکست سنگین در مقابل دکتر محمود احمدی‌نژاد مطابق پیش‌بینی‌های قبلی اقدام به زیر سؤال بردن سلامت انتخابات به منظور توجیه شکست کرده و دعوت به آشوب‌های خیابانی نیز در دستور کار وی و اطرافیان او قرار دارد، سال 65 درخصوص اثرگذاری دولت بر انتخابات نظر دیگری داشته است.

به گزارش رجانیوز، میرحسین موسوی روز یکشنبه 8 تیر 1365 و در پایان جلسه هیئت دولت به سوالات خبرگزاری جمهوری اسلامی پاسخ داد و در خصوص شبهات مطرح شده در خصوص سلامت انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخاباتی که همه مردم و شورای نگهبان و همچنین روحانیت عزیزمان ناظر هستند، دولت نمی تواند اثر بگذارد.

وی در پاسخ به سوال خبرگزاری جمهوری اسلامی پیرامون مقاله منتشر شده در یکی از روزنام‌های تهران مبنی بر اینکه تغییر استانداران و فرمانداران در راستای قبضه نمودن انتخابات مجلس از طرف دولت است، گفت: این کذب است و من قبول ندارم.

وی افزود: در چند استانداری که استاندار وجود نداشت، تغییر پیدا کرده و همچنین وزیر کشور و دولت در مورد استانها و مدیریت آنها اختیاراتی دارد که تصمیم گیری خواهد کرد و ارتباط دادن این مساله با این موضوع ، یک شایعه و فکر ناسالمی است که به نفع کشور نخواهد بود.

میرحسین موسوی در پایان تأکید کرد: چطور می شود در انتخاباتی که همه مردم و شورای نگهبان و همچنین روحانیت عزیزمان ناظر هستند، بشود دولت اثر بگذارد

خوشبختی چیست؟

همیشه  وقتی از هرکی میژرسیدم کی میشه منم با خودکار بنویسم میگفتند چند سال دیگه 


اون روزی که مدادم و کنار گذاشتم  و خودکارم و بر داشتم  احساس میکردم دیگه بزرگ شدم  دوست داشتم سریعتر بزرگ بشم


ولی حالا چی وقتی میرم سر جلسه کنکور و یه مداد به من میدن  میگن این خونه ها رو سیاه کن  یاد دوران خوش کودکیم میافتم میگم  کاش میشد کوچیک بشم


ولی واقعا همین طوری تا  وقتی خوشبختیم  قدر خوشبختی رو نمیدونیم  ولی وقتی بد بخت میشیم تازه می فهمیم  چه چیزی و از دست دادیم


یه ضرب المثل روسی میگه : خوشبختی  فاصله ی بین دو تا بد بختیه


خیلی جالبه  قدر دوران خوشت و بدون  قدر خوشبختیتو

سر فراز باشی میهن من

با حضور گسترده و میلیونی خود در میدان ولیعصر (عج) در صحنه  بودن خودرا به دشمنان ایران اسلامی ثابت کنیم و نشان دهیم ما می توانیم 


این انتخابات  نه بزرگی به دزدان و غارتگران میهن اسلامی بود و همچنین نه بزرگی به مخالفین انقلاب اسلامی

سر فراز باشی میهن من

پیام مدیر

دوستان یه پیام بدم و برم از این پس من با نام مستعار  خودم که همه دوستانم مرا به ان اسم میشناسند مطلب خواهم گذاشت ( مهیار)

حسرت

اهی سرد سرتا سر بدنم را فرا گرفته است  براستی ایا من روزی خواهم مرد چطور با دنیا وداع کنم  ایا بعد مرگم کسی مرا دعا میکند  خدایا میترسم خدایا کمکم کن من به تو محتاجم  خدایا  ایا  من جهنمی خواهم بود  خدایا مرا دوزخی مکن خدایا التماست میکنم  خدایا... 

براستی چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی    چرا کاری کنیم که بعدا حسرتش را بخوریم  

بیائید از حالا به بعد کارهی درست انجام دهیم 

سنگ و شیشه

سنگ از کمان پسرک رها شد.

به سینه ی شیشه خورد.آن را شکست.

کنار خورده های آن نشست.

شیشه که صد پاره شده بود نالید:خدایا شکرت.

سنگ با تعجب گفت:خدایا شکرت!؟

شیشه،شکسته بسته گفت:وقتی که تنها باشی همنشینی

 با سنگ ام موهبتی ست.

هر چی خدا بخواد

تو چشماش اشک حلقه زده بود و معصومانه نگام میکرد  دلم نمی خواست ترکش کنم دستم سفت گرفته بود و ول نمیکرد  هر چی بهش گفتم بابا میرم تا 3 روز دیگه هم بر میگردم  می گفت نه نمی خوام بری  دیشب خواب بدی دیدم بهش گفتم چه بهتر خواب بد همیشه خوب بوده  به من گفت اگه این دفعه بد بود چی اگه رفتی و دیگه ندیدمت چی بهش گفتم نفوس بد نزن هرچی خدا بخواد همون میشه دستمو  اروم ول کرد رفت واسم قران و یه کاسه اب اورد  گفت برو می سپارمت به خدا  هر چی خدا بخواد همون میشه  از زیر قران که رد میشدم  دلواپس بودم که نکنه خوابش بد در بیاد  اصلا نفهمیدم کی اب ریخت پشت سرم سوار ماشینم شدم و رفتم 

یه روز گذشته بود که بهم خبر دادند  بم زلزله اومده دلم ریخت چشمام سیاهی رفت دیگه نفهمیدم چی شد  چشمامو  که باز کردم رو تختم دراز کشیده بودم و دوستم رضا بغلم نشسته بود 

گفت غش کردی چی شد بهش گفتم فاطمه  فاطمه چی شده گفت خبری نداریم بم  زلزله اومدهع هیچکس خبر نداره چی شده  سریع مرخصی گرفتم اومدم بم .

دم در خونم بودم چه خونه ای بود خودم ساخته بودمش یه حوض قشنگم وسطش بود  حالا دیگه هیچی نبود فقط یه مشت خاک بود یه مشت خاک

باورم نمیشد یعنی فاطمه نه نه غیر ممکنه  پاهام سست شد حتی اشکم دیگه در نمی اومد تا براش گریه کنم  اون رفته بود نمیدونم

مامور های هلال احمر 3 بار اونجا رو گشته بودند ولی چیزی پیدا نکرده بودند

اخه  اون تو بم هیچکس و نداشت کجا میتونست رفته باشه نمیدونم دارم گیج میشم اگه تو خونه بود پس کو کجاست  نمی دونم

5 سال گذشت هنوز وقتی شبا بهش فکر میکنم وقتی بهم گفت نرو گفتم هرچی خدا بخواد

نمیدونم کارم درست بود یا نه کاش پیشش میموندم شاید این طوری با هم میمردیم

ولی نه  فاطمه زنده است  چون اگه نبود پیداش میکردیم  ولی اگه زنده است پس کجاست


نیما دوست دوران دانشگاهم  تصادف کرده بود  و رفته بود بیمارستان  بعد چند روز که مرخص شده بود بهم گفت باورت نمیشه  یکی رو دیدم که خیلی شبیه  فاطمه بود گفت تو بیما رستان پرستارش بوده  باورم نمیشد یعنی یعنی واقا ممکنه  نه بم کجا تهران کجا

فرداش رفتم همون بیمارستان  ولی پیداش نکردم گفتن رفته به یکی از اورژانسی ها سر بزنه

رفتم سراغش  نیما راست میگفت خیلی شبیه فاطمه بود با همون تبسم نگاهی که همیشه داشت  با همون دستهای مهربونش باور نمیکردم اون خیلی شبیهش بود

 من و فاطمه هر دو پزشکی می خوندیم یه روز که  جزوه هاش و به هزار بد بختی و منت گرفتم  از توی پنجره ی ماشین ریخت بیرون  نتونستم همش و جمع کنم 40 صفحه اش گم شده بود  فاطمه شاگرد اول دانشگاه بود و من شاگرد وسط اون قشر متوسط جامعه بود و من قشر بالا 

خلاصه باید تا دو روز دیگه جزوش و بهش میدادم اخه امتحان سختی داشتیم

اون ئو روز فقط جزوه می نوشتم ولی خطم بد بود خیلی طول کشی تا مثل خودش بنویسم

اخر سر بهش دادم من اون امتحان و خراب کردم  ولی فاطمه مثل همیشه عالی بود

بعد امتحان بهم گفت ممنونم که جزوه رو سالم تحویل داده بودم  بهم گفت که فهمیده چیکار کردم

گفت شما با همه  مردا فرق دارید بعد از اون چند بار دیگه ازش جزوه گرفتم اخرسر قرار عقد و عروسی گذاشتیم  چون ما وضعمون خوب بود مادرم میگفت این دیگه چیه پیدا کردی اوردی الان میاد یه مهریه بهت میده که کلمون و بندازیم بریم بیرون  مادرم زن خوبی بود ولی فاطمه قرار بود عروسش بشه هر مادر شوهری این طوریه دیگه ولی فاطمه 14 سکه  بایدونه قران خواست  مالدرم خشکش زده بود بخاطر این مهریه  تازه اون یه خواستگار دیگه هم داشت که اسمش سعید بود بچه بدی نیود ولی زیاد مستقل نبود  تازه وضعشون 3 یا 4 برابر از  ما بهتر بود 

ولی اخر کار فاطمه به من بله رو گفت چه روزای خوبی بود  حیف زود تموم شد تازه 4 ماه از ازدواجمون گذشته بود که من انتقالی گرفتم تا توی بم به دکتریم ادامه بدم  ولی 2 ماهه بعد اون زلزله همه چی ز و بهم زد

تو بیمارستانم اقا   اقا با شما هم اینجا چیکار میکنید  بله با من هستید  این جا اورزانس بفرمائید بیرون بفرمائی یه دفعه از دهنم در رفت گفتم منم دکترم همون لحظه مردی که روی تخت بود حالش بد شد فاطمه دست به کار شد شوک بهش میداد فائیده نداشت من رفتم جلو از تجربه کاریم استفتده کردم حالش بهتر شد بردن اتاق عمل  اون خانوم ( فاطمه) تشکر کرد ازم  بهم گفت اونجا چیکا میکنم منم کل ماجرا را تعریف کردم بهم گفت هرچی خدا بخواد  همون میشه

.

.

.

اره اون فاطمه بود بخشی از حافظه اش و از دست داده بود ولی الان دیگه 2 سال کل حافظه اش منم    


این داستان کوتاه خیالی بود اثر خودمم بود اگه کسی میتونه به من کمک کنه از کمکش واقا خوشحال میشم