صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

ترانه

باز هم ترانه ای را می خوانم که شعرش را تو سروده ای . 

هنوز هم ترانه را می خوانم که تو شعرش را سروده ای . 

 

بالاخره می اید روزی که از شعر های من تو ترانه ای را سر دهی.

نظرات 1 + ارسال نظر
دریچه سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ق.ظ http://panjareh.blogsky.com

سلام بر دوست عزیز
من هم ترانه های بسیازی سروده ام که در زیر تیکه
شکسته های دلم خاک میخورد تا شاید روزی بیاید و با صدای دلنشینش آنها را برام بسراید.
پیش ما هم بیا خوشحال میشیم
من لینک تو رو تو وبم میذارم دوست داشتی تو هم بذار مرسی
بای

حتما این کار رو میکنم چون نظر دادید چه لینکم کنی چه نکنی من حتما لینکتون میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد