صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

ازادی

تنهایی ... ازادی

من هرگز از مرگ نمی هراسیدم.

عشق به ازادی سختی جان دادن را بر من هموار میسازد.

عشق به ازادی مرا همه ی عمر گداخته است.

ازادی معبود من است.

به خاطر ازادی هر خطری بی خطر است.

هر دردی بی درد است.

هر زندانی رهایی است.

هر جهادی اسودگی است.

هر مرگی حیات است.

اخر ...چه بگویم؟

من تنهایی را از ازادی بیشتر دوست دارم.

وحال میخواهم چه کنم؟

قلب که می زند برای کیست؟

برای چیست؟

و صبح که سر بر میکشد برای کیست؟

برای چیست؟رفیقان من با من مدارا کنید!

به پرتگاه چه نیستی ای زندگی من خواهد لغزید؟

فراخنای زمین سخت تنگ است.

دکتر علی شریعتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد