صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

مردی از جنس مردم

دیروز که در مصلی بودم  فردی رادیدم  که گوشه ای نشسته بود و در حال گریه کردن بود وقتی علت

گریه اش  را پرسیدم با چشمهای خیس این طور پاسخ داد که وقتی در دور اول سفر های استانی که دکتر احمدی نژاد به استان خوزستان سفر کرده بود  به استقبال از ایشان رفتم  ولی به دلیل ازدحام جمعیت و عقب راندن مردم  نامه ای را که مدتها بود دنبال جوابش بودم را مچاله کرده و به طرف احمدی نژاد  پرت کردم ولی در عین ناباوری دیدم که ظرف دو ماه بعد جواب نامه ی من در دستان من است  به این علت است که الان در اینجا برای حمایت از ایشان امده ام و برای پیروزی ایشان دعا میکنم   


ما هم برای پیروزی دکتر احمدی نژاد دعا خواهیم کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد