صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

خوشبختی چیست؟

همیشه  وقتی از هرکی میژرسیدم کی میشه منم با خودکار بنویسم میگفتند چند سال دیگه 


اون روزی که مدادم و کنار گذاشتم  و خودکارم و بر داشتم  احساس میکردم دیگه بزرگ شدم  دوست داشتم سریعتر بزرگ بشم


ولی حالا چی وقتی میرم سر جلسه کنکور و یه مداد به من میدن  میگن این خونه ها رو سیاه کن  یاد دوران خوش کودکیم میافتم میگم  کاش میشد کوچیک بشم


ولی واقعا همین طوری تا  وقتی خوشبختیم  قدر خوشبختی رو نمیدونیم  ولی وقتی بد بخت میشیم تازه می فهمیم  چه چیزی و از دست دادیم


یه ضرب المثل روسی میگه : خوشبختی  فاصله ی بین دو تا بد بختیه


خیلی جالبه  قدر دوران خوشت و بدون  قدر خوشبختیتو

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ب.ظ http://mikadecity.blogsky.com/

سلام ممنون که به میکده من خوش اومدی
حتما مشخصات خودمو تو پیوندها میذارم من واقعا از شما معذرت میخوام
راستی شما گفتی:دوست دارم باهم تبادل لینک کنیم ایا شما موافق هستید ؟ بلی () خیر ()
. باید بگم من قلط بکنم بگم خیر من شما رو لینک کردم
منو با اسم میکده سیتی لینک کن
بازم به من سر بزن وری هپی میشم
رلستی برام دعا کن۹روز دیگه بتونم..........

سلام
دوست عزیز از اینکه نظر دادی ممنونم
چشم حتما لینکت میکنم
بازم ممنون
راستی واسم دعا کنید که
کنکور نزدیک است و من خوابم
به سان تشنه ای دنبال ابم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد