صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

دارم میمیرم

خسته شدم دارم به پوچی میرسم 

اخه اینم شد زندگی  صبح بلند میشی به امید ظهر  ظهر میخوابی به امید غروب  غروب که میشه امید نداری تاشب  شب که میشه 2 باره میخوابی تا صبح

یه وقتی هم اگه حوصله کنی میای تو   نت  تو میری سراغ یاهو میبینی بسته شده 

میری سراغ بلاگت میبینی نظری ندادند 

دپرس میشی برمیگردی به دوران خوبی که تازه بلاگ زده بودی چه ذوق و شوقی داشتی ای بابا اینم شد زندگی ادم از بودنش پشیمون میشه

اهای کودکی کجایی که یادت بخیر

دارم میمیرم هیچ تفریح و سرگرمی ندارم  میام با کامپیوتر بازی کنم ویروس داره ارور میده میام فیلم ببینم ارور میده میام کار کنم مخم هرور میده   وای از این همه ارور خسته شدم 

از تمام دوستانی که حال من رو داشتند و خوب شدند میخوام که منو  راهنمائی کنند

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم

کمیته حمایت از بیماران افسرده

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:40 ب.ظ

یک پیشنهادجالب راس ساعت 8:30 شنبه و یکشنبه تمام تهران اتوهای و وسایل پر مصرف برقشونو یکجا روشن کنند سیستم برق از کار می افته

شما که اسمتو ننوشتی یه چیز جالب بهت میگم اگه یه ماه بری حرم امام رضا اونجا دخیل ببندی امیدی برای شفایتان هست
گفتم امیدی هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد