صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

۳۶۰

نبود ۲باره هیچ نظری نبود دارم پشیمون میشم  که چرا بلاگ زدم همون ۳۶۰ واسم بس بود  تا اینکه شنیدم ۳۶۰ هم تا ۲۲ تیر میمیره  وای چه دنیای سردیه

دیگه دارم میمیرم برم امتحان ازادم بدم و دل بکنم از این دنیای فانی اهای دلم لک زده واسه یه مسافرت درست و حسابی این ۱۲ هم نمیاد که تموم بشه بره

اهای جوانی کجایی که یادت بخیر  خودمونیم اون موقع هم چیزی نبودیم

بسه خیلی حرف زدم  من خوابم میاد باید برم به خوابم تا بعد تو دنیای مجازی میبینمتون

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای

نظرات 1 + ارسال نظر
بهنام(بیکار بودم اومدم وبلاگ زدم) چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ق.ظ http://baran3.blogsky.com

ای بابا
تو چقدر کم حوصله ای ...کدوم وبلاگ پسری رو دیدی که نظراتش اندازه انگشتای دست راستش باشه؟؟؟
وبلاگ نویسی زمان میخواد....
یه چند تا لینک کن تا لینکت کنن شاید فرجی شد !!!

حالا چرا دست راست اقا بهنام انگشتاش بیشتره
فکرکنم باید تغییر جنسیت مجازی بدم
این طوری شاید بیشتر بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد