صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

اطلاعیه

راستی یه موردی بود که باید زودتر به فکرش میرسیدم این بود که من نمیتونم در تمام موارد که تو موضوع بندی وبلاگم دارم مطلب بریزم واسه همین قصد دارم چند بخش و حذف کنم و همه رو تو یه بخش بریزم  این طوری تسلطم رو کارها بیشتر میشه ای اطلاعیه رو واسه اون ۳، ۴ نفری میگم که گه گاهی به بلاگم سر میزنند

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیر چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ب.ظ http://daftareeshghnevis.blogsky.com/

اگر ساقی تویی پیمانه ات من

غریو شادی مستانه ات من

برای دیدن چشمان مستت

نشسته بر در................
موفق باشی و عاشق
یا حق

ممنون از اینکه نظر دادید
منم ساقی تویی پیمانه من
منم باران تویی ابر بر دل من
برای دیدن پست جدیدت
دگر طاقت ندارد این دل من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد