صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

ساخت ویندوز تبلیغاتی فقط ۱۴۰۰۰۰ هزار تومان


ساخت ویندوز تبلیغاتی فقط ۱۴۰۰۰۰ هزار تومان

این ویندوز تبلیغاتی چی هست ؟

گروه ما نسخه اصلی ویندوز سرویس پک ۳ بر میداره با کمی تغییر تحول تو ویندوز اون جوری که شما میخواهید تحویل میده 

در ضمن کارمون حرف نداره  گارانتی هم داریم

قابل توجه شرکت های تبلیغاتی این کار میتونه خیلی به نفعتون باشه یه بار امتحان کنید

درمورد قیمت  میشه توافقی نیز انجام داد

اگه دوست داشتید یه پیام بزارید  تا  اطلاعات ببیشتر بهتون بدم


نظرات 1 + ارسال نظر
sanaz چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:42 ب.ظ http://alone111.blogsky.com

۱۱-۱۰
یه سوال یادم رفت بپرسم اما اگر دوست دارین جواب بدین
چرا تنهایی؟

واسه اینکه اونی که از صمیم قلب دوستش داشتم من و رها کرد
بهم گفت هیچ حسی نسبت به من نداره بهم گفت یکی دیگه رو دوست داره تصمیم گرفتم دیگه عاشق نشم
ولی تنها شدم میترسم دوباره عاشق بشم
تو تمام زندگی ام دل هیچ کس و نشکستم به غیر یه نفر دل خودم
خیلی وقته که دیگه با دلم حرف نمیزنم حق داره باهام قهره چون نرفتم منت اون کسی رو که ولم کرده بکشم
منت هیچ چیز و نباید کشید به جز عشق
که من نکشیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد