صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

سخن حق

به نظرم پست قبلی یه خورده حالتون بهم ریخته

دکتر اندیشه را خدایش بیامرزدش  در مجلسی  این چنین نیایش میکرد :

خدایا  به من زیستی عطا کن که در لحظه مرگ بر بی ثمرگی ان سوگوار نباشم

خدایا تو به من زیستن را بیاموز من  خودم مردن را خواهم اموخت


فردریش نیچه میگه: زندگی کوتاه است ولی بلند ترین چیزی است که تجربه میکنید



نظرات 2 + ارسال نظر
sanaz شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:17 ب.ظ http://alone111.blogsky.com

ما نمی تونیم مثل اونا باشیم چون لیاقتشو نداریم اونا پاکترین آدم ها بودن که شایسته ی اونن

راستی تو یکی از نظرهایی که به من دادی گفتی تا حالا دل کسی و نشکوندی اما خیلیا دل تورو شکستن پس توام احساس منو داشتی درسته؟

۵-۵ مساوی

رها شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.vahshiane.blogsky.com

سلام مهیار...
ممنون که اومدی
نه من افسرده و دپ نیستم !!!
کسی ام ندارم نگاش کنم :))

وحشی بودنم هم دلیل بر دپ بودنم نیس !
به نظرم همه ی ما یه جورایی وحشی هستیم..فقط بعضی هامون نمیخوایم اون قسمت خودمونو نشون بدیم..
ممنون مهیار ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد