صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

سه لبخند

کسی داستان سه لبخند تولستوی که به نام خدا همه جا هست  معروفه رو  خونده 

خیلی قشنگه


نظرات 2 + ارسال نظر
محدثه جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ب.ظ http://rayeheyedoost.blogsky.com

من نخوندم ولی وصفش رو خیلی شنیدم . می تونی یه جا رو معرفی کنی که توش پیدا کنمش ؟

ممنون واسه نظراتت همین شما دوستان اگه نبودیدی من باید تا حا لا کاسه کوزه مو جم می کردم میرفتم

صدف سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ق.ظ

با سلام به شما دوست گرامی
من مدتهاست که به دنبال داستان سه لبخند (خدا همه جا هست) میگردم ولی پیداش نمیکنم.
حتی وقتی کتاب قصه های کوتاه تولستوی رو خریدم، همچین داستانی رو توی کتاب پیدا نکردم. ولی شما انگار موفق به یافتنش شدین.
اگر برای شما امکان داره بگید از چه منبعی استفاده کردین.
ممنون از وبلاگ قشنگتون

سلام خانوم از اینکه به بلاگ من سر زدید ممنون

این کتاب رو میتونید از بانک کتاب یا سایت کتابناک تهیه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد