صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

صدای عشق

عاشقانه اس ام اس داستان خودمونی گوناگون

عیدتون م__________________بارک

من یه چند روزی نبودم  شرمنده ام که تنهاتون گذاشتم اخه دلم یه جا گیر بود  میدونید کجا ؟ 

نمیدونید؟ 

خب میگم  لباسم خیس خیس بود خواستم لباسامو خشک کنم دیدم اگه پهنش کنم رو بند زودتر خشک میشه  واسه همین خودم و با گیره وصل کردم به بند واسه همین دلم به بند گیر کرده بود  

 

باور کردید  بابا شوخی کردم    

 

ولی  ولی دلم یه جایی غیر از بند گیر بود  

 

به تمام کسانی که واسم پیام گذاشته بودند  عید و تبریک میگم بعدشم بهشون میگم که خیلی دوسشون دارم  بخدا دروغ نمیگم من خیلی ا ز گل خوشم میاد  

 

پرو نشید بابا یه خورده مبالغه کردم ولی  بازم خیلی دوستون دارم و عید بزرگ نیمه شعبان و بهتون تبریک میگم امیدوارم از یاران خاص ان حضرت که نمیشید ولی از منتظران واقعیش لا اقل باشید  

 دوستون دارم قد یه دنیا  

اگه دروغ بگم دود شم برم به  هوا  

نظرات 1 + ارسال نظر
محدثه جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ب.ظ

بیکاری دیگه ! وبلاگ می زنی ...خودت رو به بند رخت پاپیون می کنی ...ملت رو یر کار می ذاری !!!D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد